
- Com participar?
- Ser membre d’una comissió pertanyent a la Junta Local Fallera de Xàtiva.
- Segueix a la Junta Local Fallera de Xàtiva al seu perfil d’Instagram (@jlfxativa) o al seu perfil de Facebook depenent de la xarxa social en la que es presente la foto.
- Fes-te un Selfie a ta casa amb un distintiu de la teua comissió, com potser el mocador o el polo.
- Publica el Selfie al teu compte d’Instagram (com a publicació o a les històries) nomenant a @jlfxativa i amb el hashtag #EntregaDePremisACasa entre les 19:00 hores i les 23:00 hores del dia 19 de setembre. En el cas de participar a Facebook, s’haurà de muntar la foto amb el hashtag anteriorment nomenat.
- 2. Qui pot participar?
- Qualsevol persona que es trobe inscrita al cens d’una comissió fallera de la ciutat de Xàtiva.
- Podran participar, però quedaran exclosos:
- Membres de l’executiva de la Junta Local Fallera de Xàtiva.
- Treballadors/es d’ADEXA.
- Quedaran excloses del sorteig aquelles publicacions que no s’ajusten a les bases.
- 4. Què es sorteja?
- Un total de 5 bons, valorats en 100€ cadascú a consumir als comerços associats a ADEXA en la propera Fira Outlet en tenda.
- D’aquests bons 3 aniran destinats als participants d’Instagram i els altres 2 als participants de Facebook.
- 5. Altres consideracions
- El jurat, format per membres de la JLF i d’ADEXA, es reunirà la setmana següent a la finalització del termini per a realitzar el sorteig, que es farà mitjançant un software informàtic aleatori.
- Una vegada fet el sorteig, es publicarà el resultat als perfils de la JLF i es comunicarà a les persones premiades.
- La participació en el present sorteig implica el coneixement i l’acceptació de les bases.